Vásárlási, szállítási és fizetési tudnivalók
A VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI
Fogyasztó a szerződést a honlapon található megrendelő űrlap kitöltésével és elküldésével elektronikus úton köti meg.
- A Honlapon megvásárolható termékek jellemzőit a termékek információs oldalán, a Honlapon lehet megismerni. Ha a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, emailben felveheti velünk a kapcsolatot, és örömmel tájékoztatjuk. Ehhez haszálja a https://www.fahidieva.hu/kapcsolat oldalon található űrlapot.
A termékek ára mindig a kiválasztott termékek mellett feltüntetett összeg, amely már tartalmazza az általános forgalmi adót. Az árak magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve.
A Honlapon feltüntetett árak változtatásának jogát a Vállalkozás fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, és a korábbi megrendeléseket nem befolyásolja.
- A Honlapon kiválasztott termékeket Fogyasztó a “Kosárba rakom” gombra kattintva a kosarába teheti. Ezután a program átirányítja a Kosár oldalra. Folytathatja a böngészést a nélkül, hogy a kosár tartalma törlődne, vagy véglegesítheti a megrendelést.
A kosár tartalmát Fogyasztó a Honlap menüjében a “Kosár” hivatkozásra kattintva bármikor megtekintheti, módosíthatja, illetve a kosarat ki is ürítheti.
- A “Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva Fogyasztó a Megrendelés oldalra kerül. Számlázási és szállítási adatainak megadása után választhat szállítási és fizetési módot, melyek a következők:
Magyarországra történő szállítás esetén:
1: Foxpost csomagautomata. Fogyasztó a csomagot a választott csomagautomatából veheti át, és választhat előre vagy a helyszínen fizetés között.
2: Házhozszállítás. A csomagot a Foxpost segítségével szállítjuk házhoz. Választható előre fizetés átulalással vagy PayPal-lal (bankkártyás) és a helyszínen fizetés (utánvét).
Ha külföldről szeretne rendelni, kérjük írjon nekünk. A Kapcsolat oldalon található űrlappal küldhet nekünk üzenetet.
A megrendelést a Honlapon keresztül csak akkor lehet elküldeni, ha Fogyasztó a számlázási adatoknál valamennyi kötelező mezőt kitölti.
Fogyasztó köteles a saját, valós adatait megadni. Valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Vállalkozás kizárja felelősségét, amennyiben Fogyasztó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Vállalkozást Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok miatt bekövetkező teljesítési, illetve szállítási késedelemért vagy egyéb problémáért felelősség nem terheli.
- A megrendelés véglegesítése előtt Fogyasztót arra kérjük, hogy fogadja el jelen Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.
A választott fizetési módtól függően, ekkor a program vagy átirányítja Fogyasztót a PayPal fizetési felületre, vagy a megrendelés elküldhető.
A PayPal fizetési felületen Fogyasztó módosíthatja az adatait, vagy fizetés nélkül visszaléphet a honlapra, a kosár tartalmának módosításához vagy másik fizetési mód választásához.
- A válaszott fizetési módtól függően a fizetés után, illetve a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva Fogyasztó véglegesíti a megrendelést, amellyel a szerződés létrejön, és amely fizetési kötelezettséget jelent.
Mielőtt megrendelését véglegesíti, Fogyasztó bármikor visszatérhet az előző lépésekhez, így javítani tudja a bevitt adatokat, illetve módosíthat a kosár tartalmán.
- A megrendelést Szolgáltató/Kereskedő/Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.
- A megrendelés után a válaszott fizetési módtól függően megkezdjük a rendelés feldolgozását. A rendelés állapota a Menüben a “Fiókom” menüpontra kattintva nyomon követhető.